vineri, 26 iunie 2009

Balconul suspendat si capete de caini

Ieri noaptea am visat ca eram cu Tudor intr-un apartament undeva. Visul asta fost foarte lung si plin de diferite sentimente. Eram pe balcon si Tudor ma tinea asa de mijloc si se lasa in jos cu mine. Mie imi era tare frica sa nu cad si ma zbateam sa-mi dea drumul. Era straniu ca sub balconul nostru nu erau altele si nici macar blocul nu era. Un balcon suspendat. Jos vedeam, parca printre nori, caci in jur nu era decat alb, un parc de distractii. Tudor vazuse acolo niste prieteni de-ai lui, o tipa si-un tip, si ii tot striga. Pana la urma oamenii aia l-au vazut. Eram entuziasmati si i-au zis ca urca acu' la el. S-au prins de brate si s-au invartit in aer ca o roata pana la balconul nostru. Cand au ajuns acolo eu eram suparata pe Tudor ca de ce nu s-a consultat cu mine inainte sa-i invite, ca poate eu n-aveam chef. Se distrau grozav. Stiu ca tipa ii facea avansuri lui Tudor, iar el le primea foarte relaxat. Eram geloasa si furioasa. ----- nu-mi amintesc mare parte din vis ---- stiu ca m-am dus spre Tudor (eram afara) si i-am cerut crema de maini la misto. Iar el a scos din geanta crema mea de maini si imi zambea cu subinteles. Stia de ce am nevoie. Si tinea la mine. Apoi, parca facand parte din acelasi vis, mergeam pe drumul dinspre statia 102. Nu mai eram cu Tudor, ci eram cu Geo. La coltul unde inainte era vulcanizarea era un nene ce tinea in mana lesa unui caine. Tipul asta era inalt si bine facut, imbracat frumos, dar... avea cap de caine. Stiu ca dincolo de gard latrau alti caini la ei si tipul cu cap de caine latra si el si tot lingea asa in aer. Atunci m-am gandit ca.. oare cine l-ar iubi pe omul asta? Il compatimeam. Cand m-am indreptat spre chioscul cu ziare de la 102 acolo era nenea ala de la ghiseul de la liceu de unde imi luam eu apa. Nenea ala slabut asa si cu parul grizonat, tot timpul simpatic si zambaret. Cand am ajuns la taraba de ziare l-am vazut intr-o bluza roz. Avea si sani. Am trecut peste imaginea lui uitandu-ma la o carte rozalie, dar cam veche, ce era postata pe ziare. Cand am ridicat-o, l-am intrebat ce pret are, iar Geo mi-a zis ca s-o las acolo ca ce, nu vad ca e volumul IV? Am lasat-o la loc. Atat imi amintesc

Niciun comentariu: